2e Vancouver naar Claerwater - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu 2e Vancouver naar Claerwater - Reisverslag uit Jasper Park Lodge, Canada van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

2e Vancouver naar Claerwater

Door: Margrietha Mulder

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

18 September 2017 | Canada, Jasper Park Lodge

Hallo,

Inmiddels zit ik aan het begin van mijn derde reisdag. De afgelopen 2 dagen veel gereisd. Het vliegen is meegevallen en was zelfs korter dan gepland. Daarna een leuke wandeling door Vancouver gemaakt, zelfs de zon onder zien gaan in de Pacific Ocean. Gisteren was 1 van de 2 lange reisdagen met de bus, onderweg diverse keren gestopt. O.a, bij de Silver Rails, Coquiehalla canyon provincial park. Mooi natuur gebied met diverse tunnels waar een riviertje door heen stroomde. De groep is leuk en gezellig. Ja en dieren tot nu toe alleen een ratelslang.
Gaan vandaag naar de rocky mountains.

Tot later en groetjes ik voeg foto's toe.

• 19 September 2017 - 11:33

Trieneke:

wat fijn dat de groep ook leuk en gezellig is!! nog heel veel plezier enuh.....veel geluk met dieren spotten hahaha. Ik heb je lieverds hier bij mijn eigen voordeur zitten, ze komen zelfs al aanlopen als ik thuis kom van mijn werk......groetjesssss