3e Rocky Montains - Reisverslag uit Sun Peaks, Canada van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu 3e Rocky Montains - Reisverslag uit Sun Peaks, Canada van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

3e Rocky Montains

Door: Margrietha Mulder

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

23 September 2017 | Canada, Sun Peaks

Hallo,

Vandaag hebben wij de Rocky Montains weer verlaten en met een tussen stop in Sun Peaks zijn wij op weg naar Vancouver island. De afgelopen dagen vele mooie meren gezien met als hoogtepunt Lake Louise, wat mooi. De afgelopen twee dagen doorgebracht in Banff, leuk stadje met veel gezelligheid, schitterende omgeving. Daarnaast allerlei weersomstandigheden meegemaakt, zon, regen, sneeuw. Maar het maakte ee niet minder mooi op. Helaas nog geen beren gespot. Hoop zondag walvissen en orka's te spotten. De reis is tot nu toe geweldig, leuke groep.

Tot later

Liefs Margrietha

• 23 September 2017 - 06:57

Erika:

Wat een mooie foto's.....ik hoop dat je wel walvissen spot ☺
    Genietennnnnn

• 23 September 2017 - 07:25

Elly:

Goedemorgen (bij ons) we zien dat je geniet .fijn hoor en hele mooie foto's groetjes

• 24 September 2017 - 21:09

Meta:

Schitterende foto's! En heb je ook walvissen gespot vandaag?