deel 3 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu deel 3 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

deel 3

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

14 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Knysna

Hallo zo even weer een stukje. Ben weer een ervaring rijker. Gisteren walvisspotten geweest op zee. Geweldig zes stuks vlak bij de boot. Wat een dieren, ongelooflijk maar waar. Vandaag een rustige dag, gewinkeld, gevaren en daarna met een gamedrive naar boven op een berg. Afdalen ging te voet, door een ruig gebied en langs de kust. Morgen trek ik verder naar Oudtshoorn de laatste tussenstop voordat ik in kaapstad aankom. De weersvoorsellingen zijn goed. Dus op naar de tafelberg, robbeneiland en het kaappunt.
Bedannkt voor jullie reacties, leuk om te lezen.
en willen jullie foto's zien neem dan maar tijd zit nu op ongeveer 800.

Liefs margrietha

• 15 Augustus 2012 - 16:03

Pa En Ma:

Hoi, alweer een verslag dat je weer hebt genoten van de walvissen en de rest als je thuis bent kunnen we weer genieten van de verhalen en bijbehorende foto,s dus nog een paar dagen genieten en dan weer naar huis,
    groetjes en kusjes pa en ma.

• 16 Augustus 2012 - 11:58

Max:

Hallo Margrietha,

Walvissen gezien? Dat lijkt mij bijna het mooiste van de hele reis. Walvissen, grote levende onderzeeërs die zich met plankton in leven houden. Vind ik zulke prachtige dieren. En die foto's? Staan die ook ergens of valt dat binnen de kaders van je terugkomst op de zaak en trekken wij er met z'n allen een dag voor uit om die te bekijken? Ik hou mij aanbevolen.

Nog veel plezier!!

Max