Reisverslag 1 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu Reisverslag 1 - Reisverslag uit Swazini, Zuid-Afrika van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

Reisverslag 1

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

04 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Swazini

Hallo, hierbij mijn eerste reisverslag. De vlucht van afgelopen maandag is mijn ontzettend meegavallen. bijna 11 uur. De luchthaven was rustig. Dinsdag heb ik een bezoek gebracht aan Pretorie, dit stond vooral in het teken van Paul Kruger, daarna fietstocht door Soweto gemaakt Indrukwekkend. Woensdag was voor mij een rustige dag veel gereist en niet veel gedaan. Donderdag een panorama route gedaan ook zeer mooi. En gisteren mijn topdag met een 4wd, safariauto door het krugerpark. Indrukwekkend, ongelooflijk en iets om niet te vergeten. Alle dieren gezien. Leeuw, luipaard, olifant giraf neushoor, nijlpaard. Wat een grote oppervlakte waar men in leeft en het geluk dat ik alles heb mogen zien Nu op weg naar Swaliland. Het is toe nu toe geweldig en de groep is ook leuk. Tot de volgende keer. Wanneer???

Liefs Margrietha

  • 04 Augustus 2012 - 18:48

    Max:

    Het gaat dus allemaal voorspoedig. De wilde dieren die je wilde zien, prachtig. En foto's nemen zoals Henk het je geleerd heeft. Hahaha. Gr, Max

  • 04 Augustus 2012 - 19:49

    Lucas:

    Hé Zus,

    Wat een geweldige ervaring. De big 5 gezien. Ben blij dat deze onderneming bent aangegaan. Ga ervan uit dat je nog veel gaat beleven en ervaren.
    groetjes.
    Lucas, Simone en een hele dikke knuffel van Toby en Finn

  • 05 Augustus 2012 - 09:31

    Henk:

    hey Margrietha,

    Gaat helemaal super dus, ben echt niet jaloers ofzo hoor haha, maar het klinkt allemaal zo mooi de big 5 op de foto.(oke een beetje jaloers dan). Laat alles lekker over je heen gaan en laat je verrassen met wat er allemaal nog komen gaat. heel veel plezier nog maar dat zal wel lukken. Gr Henk

  • 05 Augustus 2012 - 11:49

    Trieneke:

    heej margrietha........super wat je tot nu toe hebt gedaan, er zullen nog meer mooie dingen op de planning staan, dus je zult je daar niet vervelen!! Mooi dat de groep ook bevalt, het is natuurlijk altijd ff afwachten of het klikt met de rest van de groep, maar gelukkig is dit dus goed. Nou ik wens je wederom nog héél veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen!!! xxx mij

  • 05 Augustus 2012 - 14:49

    Pa En .ma Mulder:

    we zijn blij dat je al zoveel hebt gezien en dat je het naar je zin hebt en tevens een leuke groep.
    groetjes pa en ma

  • 08 Augustus 2012 - 23:05

    Trieneke:

    hoi margrietha,
    hoe is ie daar? Het weer hier valt een beetje tegen, maar vanaf vrijdag zaterdag beloven ze weer een beetje zomer!! Gelukkig maar want dan gaan wij 2 weekjes weg.............
    Met de poezen gaat het uitstekend, als ik kom is het eerste wat ik krijg een dikke knuffel van nicky die vindt het wel leuk om echt te knuffelen en luna loopt wat om me heen en laat mij haar ff lekker kriebelen.....we spelen wat en een extra vleesje of stokje vinden ze heeeeerlijk hahahahhahaha dus........no worry, ze hebben het heel erg naar hun zin!
    Ik wens je nog veel reisplezier toe en miss. lezen we nog spannende dingen op deze reis verslag van je........
    héél veel groetjes van herman trieneke yarno en frederique.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Swazini

Rondreis Zuid Afrika

Rondreis van 22 dagen in Zuid Afrika, van Johannesburg naar Kaapstad

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2012

deel 5

17 Augustus 2012

deel 4

14 Augustus 2012

deel 3

12 Augustus 2012

Deel 2

04 Augustus 2012

Reisverslag 1
Margrietha

Reisverslagen

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 10754

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 30 September 2017

Rondreis West Canada

29 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

Het beste van west Amerika

30 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Rondreis Zuid Afrika

Landen bezocht: