deel 4 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu deel 4 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

deel 4

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

17 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo, de lastste dagen van deze geweldige reis. Vandaag een intensieve dag gehad naar een rustige en een reisdag. Vanmorgen al vroeg de tafelberg opgegaan. Beetje erg hoog maar in kabel hier weinig last van gehad. Wad mooi. Daarna richting duikerseiland, vol robben. Vervolgens naar de kappunt, waar de indische en atlantische oceaan samenkomen.natuurlijk mocht kaap de goede hoop niet ontbreken. Er zijn daar al veel schepen vergaan. Kan het mij nu ook voorstellen, wat is de zee daar ruig en onvoorstelbaar. Als laatste zijn we naar beach van de pinquins geweest.

Morgen nog robbeneiland en zondag naar stellenbosch, wijn proeven.

Morgenavond de vliegticket activeren en dan zondagavond naar huis. Het is goed zo.

Liefs margrietha

• 17 Augustus 2012 - 22:33

Albert:

Hoi,
    Dit is een ervaring die je nooit weer vergeet. En later bij hetfoto's kijken beleef je alles nog een keer.
    Groet,
    Albert

• 19 Augustus 2012 - 14:10

Max:

Margrietha,

Zo zie je maar weer, het is al net zoals met het avondeten: heel veel voorbereiding en de aanwezigen happen het zeg maar binnen 15 minuten naar binnen. Het is zo voorbij. En zo is het ook met vakanties, je ziet er heel lang naar uit en dan is het zover, je beleeft het maar dan is het ook maar zo weer voorbij. Maar als alle ingrediënten erin hebben gezeten die je erin had willen hebben, dan heeft de vakantie 'goed gesmaakt.' Nou, zo te lezen heeft het goed gesmaakt. Prachtig te horen dat alles goed is gegaan en ik ben hééééél benieuwd naar de foto's. Ik stel voor: we hebben een mooie zinkkamer op ons bedrijf met een behoorlijk aantal stoelen en een projectie scherm. Drinken en happen erbij en je hebt voor iedereen een complete vakantie geregeld!! Hahahaha. Gewoon even vragen en die wil komen, komt wel. Ik zie het helemaal zitten.

Tot volgende week en een goede vlucht terug!!

Max