vliegtickets - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu vliegtickets - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

vliegtickets

Door: margriethamulder

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

19 Juli 2012 | Nederland, Veendam

Vandaag vliegtickets ontvangen, nu is het definitief. De tijden die ik in eerste instantie door had gekregen zijn ook de daadwerkelijke vliegtijden. Heen 30 juli om 10.20 uur en terug 19 augustus om 23.30 uur. Stoel bij het raam. Kan nu niet meer wachten.

• 29 Juli 2012 - 22:54

Trieneke:

lieve margrietha,

Van ons allen wensen wij jou een hele goede vlucht, hoop dat de koffer goed is gepakt hahahhaha en dat je goed mag aankomen/landen in zuid-afrika!! Veel avontuur en veel plezier daaro......dat gaat allemaal wel goed komen denk ik! hoop dat er internetcafe in de buurt is zodat wij een beetje mee kunnen genieten van jou geweldige reis, die je waarschijnlijk nooit meer gaat vergeten!

héél veel liefs van je buurtjes/vriendin herman, trieneke yarno en frederique