Vertrek - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

29 Juli 2012 | Nederland, Veendam

Slapen, ja dat zou ik nu moeten maar helaas de adrealine vliegt door het lichaam. Heb ik alles, check ja volgens mij wel. Is alles goed geregeld voor degene die mijn huisdieren gaat verzorgen. Volgens mij wel. En nu de uurtjes aftellen voor vertrek naar Schiphol. Het is zover, eindelijk mag ik. Morgenvroeg zal ik met de kl0591 om 10.20 uur de lucht in gaan richting Johannesburg. Ik zal de eerste twee nachten overnachten in Johannesburg-Pretoria. Daarna gaat de koers richting Krugerpark en Swaziland. Beide reservaten. Ik hoop dat ik regelmatig jullie kan informeren over de reis. Groet Margrietha

  • 30 Juli 2012 - 13:56

    Trieneke:

    tja dat dacht ik al dat je haast niet had geslapen, want ik dacht vanmiddag ff de filters schoon te maken voor jou, had je het dus toch nog ff gauw gedaan.......hahahahaha, en ja......je hebt alles goed geregeld voor de thuisblijvers hoor......er staat eten en drinken genoeg dus dat gaat goed komen hoor, hoop dat jij ook genoeg eten en drinken krijgt daaro en niet alleen sprinkhanen hahahahhaha goede vlucht kus mij xxxx trieneke.

  • 31 Juli 2012 - 17:35

    Max:

    Mooi te lezen dat de zenuwen je de baas spelen. Lijkt mij dat dit ook mijzelf zou overkomen. Ben ik echt niets vergeten enz enz. Ik zie nu al uit naar de eerste berichtgeving vanuit Afrika.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veendam

Rondreis Zuid Afrika

Rondreis van 22 dagen in Zuid Afrika, van Johannesburg naar Kaapstad

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2012

deel 5

17 Augustus 2012

deel 4

14 Augustus 2012

deel 3

12 Augustus 2012

Deel 2

04 Augustus 2012

Reisverslag 1
Margrietha

Reisverslagen

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 10755

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 30 September 2017

Rondreis West Canada

29 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

Het beste van west Amerika

30 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Rondreis Zuid Afrika

Landen bezocht: