deel 6 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu deel 6 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

deel 6

Door: Margrietha

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

08 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Viva Las Vegas

Ja daar ben ik nu. Gisteren de Bryce Canyon achter ons gelaten en via de Zion Canyon naar Las Vegas gereden. Zit in hotel Circus Circes, nou het is ook echt een circus. Veel gericht op kinderen. Maar natuurlijk zit er een casino in, maar ook een pretpark voor kinderen, winkels en circus vloer. Dit laatste voor trapeze oefeningen.

Gisteravond Las Vegas bij night tour gedaan om een indruk te krijgen wat er allemaal is. Nu is de strip, straat waar de casino's aanzitten maar 6 kilometer maar je komt ogen te kort. Al diverse shows gezien. Fonteinen, vulkaan uitbarsting, in venetie mrt gondels. Ook andere hotels gezien. Elk hotel heeft sijn eigen kenmerken. Voorbeeld. Venetie loop je door de straten en je ziet de gondels varen, rare het was donker buiten maar ze hebben van het plafond lucht gemaakt.

Vandaag een vrije dag om zelf alles te gaan bekijken. Heb besloten maar eerst uit te slapen.

Groetjs

• 08 Augustus 2013 - 21:14

Max:

Hallo Margrietha,

Ogen en oren EN slaap tekort. Ja, ik zou hetzelfde hebben. Wat een gereis allemaal dan. Maar ja, ze proppen zoveel mogelijk indrukken in een zo kort mogelijke tijd. Je mag na de vakantie nog wel even vrij nemen om alles een plek te geven? Maar je vermaakt je wel merk ik. Leuk te horen. Maandag begin ik alweer en kom dan ook in Groningen. Ik weet niet of jij er dan ook alweer bent? Nou goed, dat zien we dan wel hè.
    Zit momenteel nog op de camping in Zuid Limburg. Enorm leuk ook hier. Goed weer en we doen veel leuke dingen. De omgeving is ook hier schitterend. De Nederlandse Eifel van Duitsland. Prachtig.

Nog veel plezier daar en wel ff gokken daar in Las Vegas. Je stelt gewoon een bedrag vast en daar doetje het mee. Het zal mij benieuwen.

Groet, Max