Deel 8 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu Deel 8 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

Deel 8

Door: Margrietha

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

13 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

San Francisco

Jaja de laatste halte van deze reis is bereikt San Francisco. De afgelopen twee dagen geen lange ritten. Heb nog parken bezocht en genoten van hwt bij het zwembad en lekker eten

Vandaag de laatste deek van mijn reis bereikr. Via het noordwn en de Golden Gate Bridge zijn wij binnngekomen. Het was mistg waardoot wij deze bekende brug nauwelijks hebben kunnen bezichtigen. Morgen niruwr kans. Daarnaast een ritje gemaakt in de cable tram. Wie in San franvisco kent weer dat de straten op en neer golven. Nou in de cablw tram zitten gaf het gevoel van een achtbaan maar het was super. Heerlijk gegeten aan de pier en met de gewone yrsm terug. Morgen nog een dagje San Francisco. Woensdag morgen richting luchthaven. En door tijdverschil land ik donderdagmorgen op schiphol.

Groetjes

• 13 Augustus 2013 - 08:40

Max:

Hallo Margrietha,

Aan alle mooie dingen komt ook vaak weer een eind en zo ook met jouw vakantie. Maar wat ik uit alle reisverslagen van je heb vernomen is dat de vakantie tot dusver geweldig is geweest. En dat is waar het om gaat. Als je geluk hebt hoop ik voor jou en de anderen om de Golden Gate Bridge nog te mogen aanschouwen, dat schijnt wel de moeite waard te zijn. Ik ben gisteren weer begonnen en in Groningen geweest samen met Ria en even Sander. Was weer even wennen hoor....
    Jij geniet daar nog maar even in de States en voor je het weet zit je weer in je huisje in Veendam. Ook altijd leuk hoor. Thuiskomen hoort ook bij de vakantie. Ik zie je snel en kunnen we nog even collega's zijn. :-(
    Veel plezier nog en een goeie reis terug.

Groet, Max

• 13 Augustus 2013 - 10:03

Ria:

Hoi Margrietha,
    En Brad Pitt nog tegen gekomen? .... hahaha.
    Zo uit je verhalen te horen heb je een fantastische reis gehad. Best jaloers op je, ook al was het weer hier in Nederland ook niet slecht, maar ja Sneek is niet San Franscisco en al helemaal niet Las Vegas.
    Geniet ze en hopelijk is het land uit sneller en gemakkelijker dan het land in. Tot gauw!

• 13 Augustus 2013 - 20:27

Trieneke:

hoi hoi,

heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten, maar dat mag ook wel na wat je allemaal weer gezien hebt!! Dit pakken ze idd. niet meer van je af.
    En wat dat zwemmen betreft.......af en toe heb je een kleine zwembad achterthuis, maar daar had je mij al voor gewaarschuwd hahahahhaha ik doe mn best om hem steeds leeg te gooien en hoop elke dag dat de zon zich meer laat zien......Buiten zitten zat er de laatste paar dagen niet echt in, maar het mooie weer komt deze week zeker nog wel ff terug! ik hoop dat de terug reis allemaal voorspoedig en snel verloopt en dat we je donderdag gezond en wel welkom thuis kunnen zeggen!
    liefs trieneke en uiteraard weer met een dikke knuf van je kindertjes!