deel 7 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu deel 7 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

deel 7

Door: Margrietha

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

10 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Visalia

Hoi hoi

Inmiddels heb ik las vegas al weer verlaten en zit ik nu in Vasalia, serra nevada gebergte en terug in de staat california.

Heb een vrije dag gehad om Las Vegas te verkennen. Het ene hotel is nog mooier dan de andere maar het is echt stad waar je ' s avonds heen moet gaan. Wat een mensen e de shows die voor diverse hotels plaatsvinden. Het is dan wel een gokstad maar vindt het vooral toerisme. Heb een leike lange dag gehad en natuurlijk even gegokt. Maar helaas geen vette prijs.

Gisteren weer een lange busrit gehad en alleen een spookstadje bezocht.

Nu zijn het nog twee dagen van hotel naar hotel en doen we onderweg nog diverse parken aan en dan maandag richting San Francisco de
laatste plaats.

Groetjes

• 10 Augustus 2013 - 19:12

Wim:

Dag Margrietha, we vinden het heel fijn dat je geniet van je vakantie in Amerika. Helaas grote afstanden overbruggen om de mooie dingen te zien, maar dat hoort er bij. We wensen nog mooie dagen. Groet Wim en Zwaan

• 11 Augustus 2013 - 15:09

Trieneke:

hoi hoi,

nog twee daagjes en kun je weer inpakken.......geniet nog even, voor je het weet ben je weer in ons kikkerlandje!
    Met ons gaat het goed ook de thuisblijvers.....alleen het weer mag wat beter!
    neem je volgende week wat zon voor ons mee?
    groetjes van ons allemaal x

• 11 Augustus 2013 - 17:12

Max:

Dag Margrietha,

Is lees dat het weer allemaal indrukken zijn die worden opgedaan. Heel mooi. Geniet ervan, voor je het weet is het voorbij. En dat is het alweer bijna. Maar ook aan alle mooie dingen komt een einde. Dus toch nog even gegokt! Jammer dat je je vakantie niet terugverdient hebt. Hahaha. Dat zou wel heel mooi zijn geweest. De meeste personen zijn toch verliezers die daar gokken. Anders zou die meuk daar niet meer bestaan. Het zal allemaal wel vermoeiend zijn zoals ik tussen de regels lees. Maar je geniet en dat is waarom het gaat. Dit nemen ze je niet meer af.

Zet uw op en we zien elkaar weer snel.

Max

• 12 Augustus 2013 - 09:40

Ria:

Hoi meissie,
    Fijn dat je dit allemaal meemaakt! Herinneringen voor het leven..... Is het met de hitte meegevallen? Nog knappe indianen tegen gekomen? P.S. Ik heb gehoord dat Brad Pitt in San Franscisco is......
    Geniet ze!