deel 5 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu deel 5 - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

deel 5

Door: Margrietha

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

07 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Hallo

Gisteren Moab verlaten en richting de Bryce Canyon gegaan. Onderweg een aantal kleinere parken bezocht. Het lanschsp veranderde gedurende de rit steeds, ook van kleur. Volgens de reisleiding een mooie rit. Helaas weinig van meegekregen en de rest van mijn reisgenoten ook. Dus veel geslapen, de tijdverschil en intensieve dagen dat moet een keer opbreken. Gisteren eind van de middag aangekomen bij ons hotel aan de rand van de bryce canyon. Een cowboy range met hotel, restaurant en winkeks. Wel gezellig.

Vandaag naar de Bryce Csnyon ingeweest. Veel indrukken opgedaan. Vooral van de gesteentes die uit verschillende lagen/kleuren bestaan. Als de zon er op schijnt is het net een theater, maaf helaas die was er niet vandaag. Wel een lange wandeling gemaakt met een afdaling van 200 meter naar beneden. Maar dan moet je ook ergens weet omhoog. Het was schitterend.

Morgen richting Las Vegas.

Groetjes

• 07 Augustus 2013 - 13:10

Trieneke:

hoi hoi,

Dus we gaan nu naar las vegas?!!!! ik wens je heel veel plezier......Ligt de groep goed?
    Hier gaat alles oke, minder warm vandaag, ca. 18 graden en beetje regen, hopelijk wordt de rest van de week weer beter. Met de poezen gaat alles goed, af en toe blijven ze lekker bij me zitten thuis, maar Luna vlucht meestal door naar boven of naar buiten, die komt niet zo snel bij mij zitten hahahahah Nicky daarentegen wel hoor, niks anders dan spinnen en mauwen.......o ja......voor ik het vergeet, met de vissen gaat het ook goed, daar krijg ik niet veel reacties van, die zwemmen alleen maar hahahha na ja....ik wens je nog heel veel plezier, hopelijk ben je niet al te moe om de dingen te doen die je graag wilt doen!
    xxx van ons allemaal.