deel 9 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu deel 9 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

deel 9

Door: Margrietha

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

14 Augustus 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Het zit er op. Net wakker geworden en koffer weer goed en netjes inpakken, zodat alles weer meekomt naar nederland. Vlieg vamiddag om vijf voor twee, voor jullie is het dan vijf voor elf ' s avonds. Het is tien uur vliegen. Dus raadt het maar ik ga een nacht overslaan. In het vliegtuig maar goed proberen te slapen. Weet niet of dat helpt.

Gisteren nog een rondrit in san francisco gehad. Veel gezien, golden gate nridge, victoriaanse huisjes (bekend van full house). Uitzicht vanaf een berg, centrum, golden gate park en nog meer. Daarna met een boot gevaren onder de golden gate door, om alcatraz heen. Mooie vaart. ' s middags vrij. Wilden nog een keer met de cable train. Wachten duurde lang en toen we er eindelijk inzaten bleef ddze stil staan op een steile helling. Bleek de touw waar ze zich aan voorttrekken stuk te zijn. Moesten we een stuk lopen. Gisteravond gegetem bij bubba gump, bekend van forest gump spektakel.

Dit was het

Groetjes wn tot snel

  • 14 Augustus 2013 - 16:52

    Max:

    Hallo Margrietha,

    Het zit erop!!! Zoals ik al zei 'aan alles komt een eind, ook aan vakanties.' Maar wel een mooie. Dus toch nog ff onder de Golden Gate Bridge doorgevaren. Leuk. En nog een leuke trip met de tram..... uhm. Maar wat beweging is ook goed hebben ze vast gedacht. Was het touw wel stuk?
    De terugreis zal wel zwaar zijn. Bij mijn laatste vliegreis ook vanuit die hoek viel het mij behoorlijk tegen toen ik weer in NL was. Ik heb zelfs op de terugreis in de auto een powernap gemaakt. Wat een jetlag. Maar goed, dat overleef je wel. Ria zal wel blij zijn als je er weer bent vermoed ik.

    Nou, een fijne terugreis toegewenst en ik zie je snel weer.

    Groet,
    Max

  • 15 Augustus 2013 - 08:11

    Ria:

    Gaaaaaaaap! Goedemorgen!
    Volgens mijn berekeningen vlieg je nu boven de Noordzee. Nederland is bijna weer in zicht.
    Uit je verhalen blijkt dat je een geweldige vakantie hebt gehad. Ik zal ze ongetwijfeld allemaal te horen krijgen. Ik ben blij dat je genoten hebt, je hebt het verdiend!
    Tot gauw en slaap ze!

    Ria

  • 15 Augustus 2013 - 11:04

    Trieneke:

    hoi hoi,

    als het goed is ben je weer met beide benen op Nederlandse bodem? Welkom thuis!!!!!

    Goede reis en hopelijk kun je wat slapen.......slaap niet te lang want dan rijd je misschien het station voorbij......hahahhaha heej tot ziens!!

    x en knuf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Het beste van west Amerika

Ik ga van Los Angeles, via Grand Canyon, Bright Canyon, Las Vegas naar San Francisco

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2013

deel 9

13 Augustus 2013

Deel 8

10 Augustus 2013

deel 7

08 Augustus 2013

deel 6

07 Augustus 2013

deel 5
Margrietha

Reisverslagen

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 792
Totaal aantal bezoekers 10761

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 30 September 2017

Rondreis West Canada

29 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

Het beste van west Amerika

30 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Rondreis Zuid Afrika

Landen bezocht: