Vertrek - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Veendam, Nederland van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Margrietha

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

28 Juli 2013 | Nederland, Veendam

Hallo

Het is zover, de koffer is gepakt. Vannacht zal ik richting Schiphol gaan om daar om 9.50 uur te vertrekken richting Los Angels voor mijn 18 daagse rondreis. Het is ongeveer 11 uur vliegen. Weer een nieuwe uitdaging en ervaring. De eerste twee dagen zal ik in Los Angels blijven en daarna ga ik richting de Grand Canyon, Moab. Bright Canyon, Las Vegas en ik eindig uit eindelijk in San Francisco.

Aangezien ik alleen ga, ja natuurlijk met een groep, zou ik het wel leuk vinden als jullie af en toe ook een stukje schrijven. Is leuk om te lezen als ik 's avonds op mijn kamer zit en natuurlijk internet heb.

Ik zeg tot horens,

Liefs Margrietha


  • 29 Juli 2013 - 09:59

    Max:

    Hé Margrietha,

    Goed te horen dat dat je inmiddels de reis aanvaard hebt. Enorm spannend. Afgelopen weekend hebben we nog hele mooie verhalen over de Grand Canyon gehoord. Jongens hadden een helikopter vlucht geboekt en erboven gevlogen en dit opgenomen met de camera. Misschien iets voor jou?
    Wij zijn afgelopen week in een hotel in Houten geweest, gefietst en heerlijk genoten. Woensdag op de terugreis zijn we via Hoenderloo 53 km wezen fietsen over de Veluwe. Ook mooi. Geen San Francisco natuurlijk maar wel leuk. Momenteel zitten we op de camping in Zuid, nee geen Framkrijk, Limburg. Ook heel leuk. Goed weer en we genieten.

    Margrietha, geniet nooit met mate van vakanties en we zien elkaar binnenkort.

    Groeten, Max

  • 29 Juli 2013 - 18:15

    Trieneke:

    hoi margrietha,

    ik hoop dat je een goede vlucht zult hebben, en nog fff kunt slapen in die MEGA vliegtuig!
    De poezen vinden het prima hoor, zijn nu 18:12, lekker buiten ik ga zo na het eten ff heen en dan zal ik ze ook even lekker verwennen! Wasmachine is gedaan en hangt nu lekker te drogen.
    Vandaag ben ik niet naar de tokkie markt geweest, misschien volgende week.
    Heej meid......geniet met volle teugen, knop om, en verras ons met die mooie verhalen en fotoos!
    Hele dikke kus van mij, luna en nicky (en ook van herman en de rest natuurlijk hahahahha)
    En voor straks lekker relaxen en wellicht een beetje slapen.
    doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veendam

Het beste van west Amerika

Ik ga van Los Angeles, via Grand Canyon, Bright Canyon, Las Vegas naar San Francisco

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2013

deel 9

13 Augustus 2013

Deel 8

10 Augustus 2013

deel 7

08 Augustus 2013

deel 6

07 Augustus 2013

deel 5
Margrietha

Reisverslagen

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 10764

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 30 September 2017

Rondreis West Canada

29 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

Het beste van west Amerika

30 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Rondreis Zuid Afrika

Landen bezocht: