Deel 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu Deel 1 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

Deel 1

Door: Margrietha

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

30 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo

Zo voor mij nu 26 uur later, tijdverschil van negen uur, krijg ik toch moeilijkheden om mijn ogen open te houden. Inmiddels lig ik ook heerlijk in mijm bedje op mijn super luxe hotelkamer. De vlucht is vooorspoedig verlopen 10,5 uur. Maar daarna de douane, wat een drama. Drie loketten open voor ongeveer 500 mensen, waarvan van ieder vinget afdrukken worden genomen, foto gemaakt en een aantal vragen.
Je raadt het al langdurig wachten. Hotel zit om de hoek bij het vliegveld. ' s middags naar manhatten beach geweest. Heerlijk gewandeld en natuurlijk ook even in de pacific oceaan gestaan. Heerlijk.

Tot zover deel 1

Groetjes

  • 30 Juli 2013 - 11:26

    Elly Mulder:

    we zijn blij dat je reis goed is verlopen. en nu maar hopen dat de rest van de reis ook zo zal zijn


  • 30 Juli 2013 - 15:26

    Trieneke:

    halootjes daar aan de andere kant!
    Mooi dat je goed bent geland, jammer van het lange wachten, na het lange vliegen pfff, maar je hebt
    tenminste al lekker met je voeten in de oceaan gestaan! lekker genieten!!
    hoop ook voor je net als de rest dat je reis verder goed gaat verlopen, we zullen af en toe ff een stukkie
    schrijven zodat je savonds wat te lezen hebt van het thuisfront.....
    Groetjes en een dikke knuf van ons allemaal, ook van nicky en luna, ik mag zelfs luna aaien en kriebelen, maar oppakken gaat nog niet hoor.....hahahhaha dan begint ze te blazen......nou veel plezier daar nog!!

  • 30 Juli 2013 - 20:32

    Max:

    Hallo bofkont,

    Met de voetjes in de zee aan de andere kant van de wereld. Ja wrijf het er maar in. Het is je van harte gegund hoor. Wij doen dat ook met onze voeten, maar dan in het water van de regen. Maar goed. Dat lange wachten dat herken ik. Dat was in een ver verleden toen ik naar de States ben geweest al zo. En toen hadden we nog geen aanslagen meegemaakt. De Amerikanen willen wel vreemden binnen de grenzen maar willen wel graag weten wie het is. En dat merk je als je nu binnenkomt. Nou, veel plezier en ik zie uit naar je volgende belevenis.

    Max

  • 31 Juli 2013 - 10:24

    Trieneke:

    een goedemorgen (hier dan he vanuit nederland)

    net de poezen uitgelaten, luna rende er als een speer vandoor en nicky liet zich ff heerlijk knuffelen.
    Leuke en fijne hoes heb je over de tuin meubelen hoor......je kunt er haast een zwembad van maken, ik de voeten nat vanmorgen zo meteen wakker hahahhaha.
    Gisteren heeft het zowat de hele dag geregend, hopelijk wordt dat vandaag anders!

    nou veel plezier vandaag, en tot horens!
    liefs van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Het beste van west Amerika

Ik ga van Los Angeles, via Grand Canyon, Bright Canyon, Las Vegas naar San Francisco

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2013

deel 9

13 Augustus 2013

Deel 8

10 Augustus 2013

deel 7

08 Augustus 2013

deel 6

07 Augustus 2013

deel 5
Margrietha

Reisverslagen

Actief sinds 16 Juli 2012
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 10750

Voorgaande reizen:

16 September 2017 - 30 September 2017

Rondreis West Canada

29 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

Het beste van west Amerika

30 Juli 2012 - 20 Augustus 2012

Rondreis Zuid Afrika

Landen bezocht: