deel 3 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu deel 3 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

deel 3

Door: Margrietha

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Zo eventjes weer internet, naar het is niet optimaal, zal wel het wilde westen zijn. Want de apps werken niet. Hier alles oke. Gisteren vertrokken uit Los Angeles. Aan het begin van de middag een bezoek gebracht aan Joshua tree park. Bekend om de joshua bonen, maar wat een rots partijen eigenlijl zandgesteenten. Zeer indrukwekkend, terwijl de tempatuur al richting de 40 graden ging toch een wandeling gemaakt. Had dit niet willen missen. Daarna richting Laughlin, dit ging grotendeels via de route 66. Bjj het begin staat nog ern bezinepomp waar menigeen is geweest, maar waar ook films zijn opgenomen. Ja daar sta je dan ineenns op de beriemde route 66. Nou ik snap de motorrijders nu, helaas bestaat de wev niwt meer zosls vroeger. Delen zijn vervangen door de highway. In layghlin aan de Colorade river overnacht. Leuke casino plaats aan een mooie rivier.

Vanmorgen vertrokken richting de grand canyon, nog een klein stukje over de route 66. Via de zuidkant bereiken we de canyon. Zo niet te geloven wat was wat mooi. Je moet het eigenlijk gezien hebben Wandeling gemaakt. Dit belooft nog wat voor morgenvroeg als ik de helikopter ga maken. Hoe indrukwekkend moet dat wel zijn. Slaap vannacht in de middel of now where in een hotel bij de indianen. Staat Arizona.

Ben ik net een beetjr bijgekomen van het tijdsverschil, krijgen wema zaterdag te maken met tijdsverschil. Uur vooruit acht uur verschil. Dit zal de woensdag erna weer worden teruggezet. Staat Utah.

Tot horens

• 02 Augustus 2013 - 09:49

Trieneke:

heej hoi,

weer leuk om te lezen hoor.....prachtig......kijk je goed uit in die helikopter??? pffff dat zou ik dus niet durfen he.......heej geniet ze en niet verbranden he.....

tot horens knf

• 02 Augustus 2013 - 11:05

Max:

Hallo Margrietha,

Ligt het aan mij of werkt die jetlag bij jou zo enorm dat je schrijven eronder lijdt. Hahahahaha. Maar tussen de fouten door snap ik wel waar het over gaat. "Mooie wereld, veel tijdsverschil, ogen tekort om te kijken en weer door naar het volgende avontuur." Prachtig. Nou geniet ervan en denk erover na of je er zou willen blijven wonen. Wie weet? Het is zo'n groot continent wat totaal niet te vergelijken is met waar wij wonen. Ik heb ook delen van Amerika gezien heeeel lang geleden en het maakte ook een enorme indruk op me. Kom je ook nog in de buurt van Indianen? Dat lijkt mij ook prachtig. En het liefst nog en beetje zoals het was. Een kudde koeien drijven van de ene plaats naar de andere leek mij ook wel wat. Dat schijnt te kunnen geloof ik. Maar dat had ik toch jaren eerder moeten doen denk ik want met mijn huidige leeftijd dat avontuur ondernemen komt niet goed denk ik.

Nog veel plezier en de foto van de Grand Canyon was mooi. Straks in de helikopter. Helemaal te gek.

Groet, Max

• 03 Augustus 2013 - 00:41

Trieneke:

heej margrietha.....
    ff een reactie op max......neeeeee niet zo ver weg hoor, dan moet ik mn maatje missen snif snif, mocht je dat nu héél , héél, héél graag willen, dan natuurlijk oke.....respecteer ik je keuze.....maar ik zou haar toch enorm missen hoor!!!
    heej toedels en een dikke knuf van alle poezen en katten en van ons natuurlijk