deel 4 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu deel 4 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Margrietha Mulder - WaarBenJij.nu

deel 4

Door: Margrietha

Blijf op de hoogte en volg Margrietha

04 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Moab

Hallo

Zo net wakker, na een slechte nacht. Gehorig hotel hier in Moab
Nu gereedmaken voor vandaag, rustig dagje.

Eergisteren begonnen met een helicoptervlucht boven de Grand Canyon. Dit was spannend, de eerste keer, maar ool zeer indrukwekkend. Het was super weer waardoor je de rosten goed kon onderscheiden. Maar ook de kleuren van de lagen waren goed zichtbaar. Daarna wederom een heerlijke wandeling gemaakt langs de rand van de canyon. Je kon kiezen uit verschillende opties. Ik heb een deel over de onverharde route gelopen en daarna de andere uitzichtpunten met de shuttle bus bezocht. Wat is het toch groot en uitgestrekt.

Gisteren was een lange dag in de bus, tussendoor met een yeep de mountain valley bezocht. Zeg maar het wilde westen. Hier zijn veel films opgenomen. Met o.a. John Wayne, maar ook lucky luck speelt zich hier af. Hoer staat een aantal losse rotsen en als je steeds goed kijkt kun je er ook steeds iets van maken. Vb handschoenen, laars, drie vrouwen, olifanten ed. Ook mooi om te zien. Maar we zagen er naar deze rit zelf ook mooi uit. Wat een zand/stof.

Vandaag gaan we naar de ardech hier staan bogen. Ben benieuwd

Groetjs